2015. július 20., hétfő

Manikűrvadász | 18. forduló

Sziasztok!


Ismét elérkezett a Manikűrvadász újabb fordulója, azaz a 18. Ez már sorozatban a harmadik forduló, amire jelentkeztem. Igaz, ami igaz... túl érdekes ahhoz, hogy kihagyjam ☺. A házigazdánk most Nikki volt. A legelső fordulóban, amire jelentkeztem, tőle kerestem manikűrt. Kíváncsian vártam, nekem kit fog majd választani.

Az a vicces helyzet állt elő, hogy Bella és én is ugyanazt a bloggerinát kaptuk. Katy (http://www.djkatybeauty.blogspot.hu) manikűrjei mind egytől-egyig csodásak. Bellával pedig azt a cselt találtuk ki, hogyha már egy a bloggerinánk, legyen egy a kiválasztott manikűr is!

Igazából Bella volt az, aki választott, mert én a munkám miatt nagyon leharcolt és fáradt vagyok. A következő manira esett a választása:
(a manit ezen a linken találjátok:
http://djkatybeauty.blogspot.ro/2014/04/catrice-essence-szerelem-pasztellben.html)
Amíg Bella megpróbált megmaradni az eredeti koncepciónál, addig én egy kicsit elrugaszkodtam és más színek-kompozíciók felé kanyarogtam. Számomra a szürke nagyon komor volt ehhez a nyári meleghez, szóval próbáltam inkább valami vidámabb manit összehozni.

Sajnos muszáj volt levágjam tövig a körmeimet, mert annyira repedtek és "foszlottak", hogy már nem bírtam szép négyzetes formára reszelni őket...

Szóval a maniról... Végre bevethettem a nemrég általam kevert pirosas-korallos lakkot, aminek a Summer Nights nevet adtam :D Plusz újra használhattam azt a GR lakkot, amit egy éve kaptam Bellától :) Lehet elfogult vagyok kicsit, de nekem tetszett a végeredményem, főleg, hogy az elkészítése közben elvágtam az ujjam és így csak 9 körmön tudtam végrehajtani a műveletet :D

Most pedig lássuk a képeket (előre is elnézést kérek miattuk, de pont akkor merült le a gépem, amikor készítettem őket...):


Felhasznált lakkok:
→ essence - wild white ways
→ Golden Rose - Carnival 12
→ essence - absolute pure
→ saját lakk - Summer Nights

Ölel benneteket: Cinc
A többiek munkái:

22 megjegyzés:

  1. Csodás ez a GR lakk, nekem annyira karácsonyi hangulatot áraszt! :))

    VálaszTörlés
  2. Juj,tényleg csudaszép lett! *.* Igazán cinces. :3

    VálaszTörlés
  3. Klasszul nyáriasítottad, nagyon vidám lett, gratulálok! :))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a végeredmény, és örülök, hogy tőlem vadásztál :-)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép, nyárias lett! :)

    VálaszTörlés
  6. Válaszok
    1. Köszönöm :) Igen, ő a kedvencem az eddigi saját lakkok közül :)

      Törlés
  7. jó lett, a te verziód is nagyon tetszik, a nyárias és vidám színválasztás miatt :)

    VálaszTörlés
  8. Nyárra az egyik legjobb manikűr, nagyon tetszenek a színek!

    VálaszTörlés
  9. Szép lett! Tetszik hogy nyáriasítottad. A korall'lakkért pedig irigyellek! Mesés!

    VálaszTörlés
  10. Szerintem nagyon szépséges lett. Talán ezekkel a színekkel egy picit jobban tetszik a mani *-*

    VálaszTörlés
  11. Szép lett, igazi nyári mani :)

    VálaszTörlés
  12. Annyira kedvesek vagytok! Nem gondoltam volna, hogy ennyire elnyeri majd a tetszéseteket :) *-*

    VálaszTörlés
  13. Szuper ez a másfajta színösszeállítás :)

    VálaszTörlés
  14. Tetszik a színösszeállítás. :)

    VálaszTörlés